У сучасному цифровому світі, коли конкуренція за увагу користувачів стає все жорсткішою, успіх будь-якого веб-сайту значною мірою залежить від його здатності перетворювати відвідувачів на клієнтів. Конверсія сайту є ключовим показником ефективності вашого онлайн-бізнесу. Ця стаття розгляне основні поняття, фактори, що впливають на конверсію, і стратегії її підвищення.
В сучасному світі інтернет-магазини стали одним із найпопулярніших способів реалізації товарів і послуг. Вони відкривають широкі можливості для бізнесу будь-якого масштабу: від невеликих стартапів до великих корпорацій. Проте, успіх такого підприємства залежить від багатьох факторів, від технічних аспектів до стратегічного планування. Давайте розглянемо 10 ключових аспектів, які варто врахувати при створенні інтернет-магазину.