Юзабіліті аудит

Термін виконання

за домовленістю

Ціна

від 300 $

Подарунок

+ місяць супроводу

Юзабіліті-аудитом називають перевірку сайту на зручність його роботи. Проводячи аналіз сайту, виявляються та описуються будь-які проблеми у навігації, візуальному та текстовому контенті, дизайні сторінок та елементів на них, опрацювання шляхів користувачів, а також функціоналі ресурсу.

Завдяки юзабіліті-аудиту складаються документи, які докладно пояснюють можливі неполадки на сайті, пропонуючи їх успішно вирішити, а також, як приклад, проводяться найкращі практики. Критичність проблеми може бути високого, середнього або низького ступеня. Тому, ставлячи завдання на покращення роботи сайту, потрібно одразу його позначити. Для баг-ліста або беклога, надалі, список юзабіліті-помилок може стати основним.

Які роботи пропонуємо провести.

  • Перевірка даних у системі аналітики – Google Analytics.
  • Найпопулярніші сторінки, завдяки яким запитам та звідки користувачі потрапляють на них.
  • Сторінки, де немає конверсій та високий відсоток відмов – проблемні сторінки.
  • За допомогою яких пристроїв користувачі часто заходять на сайти.
  • Шляхи користувачів на сайті.
  • На записах сесій можна переглянути, куди клацають користувачі та їх поведінка при цьому.

Аналіз шляху користувачів на сайті. З'ясувати, де саме і чому виникають бар'єри та їх як можна їх подолати. Саме тут і знадобляться нам дані з аналітичних систем.

Оцінка сайту поглядом експерта. У такому разі фахівець з юзабіліті вивчає сайт та викладає всі його проблеми, виходячи зі свого досвіду та знань.