Фірмовий стиль

Фірмовий стиль бренду – необхідна умова його впізнаваності у широкому колі. Важливу роль у його створенні відіграє розробка логотипу, що органічно поєднує назву бренду, його сутність, стратегію та унікальну торгову пропозицію, а також сприяє формуванню у свідомості потенційних клієнтів цілісного образу.

Ефективність формування фірмового стилю визначається логічним об'єднанням таких параметрів, як ідеологія бренду, його стилістика та основні характеристики. Важливу роль створенні стилю грає система візуальної інформації, подана як продукції поліграфічної і рекламної продукції, відмітних знаків на ділової документації тощо.

Компонентами системи є:

Назва бренду, що сприяє його ідентифікації споживачем. Щоб назва бренду стала ефективним маркетинговим інструментом, вона має бути оригінальною та максимально відповідною основній меті діяльності компанії. Назва бренду є стартовим ланкою, яку слід орієнтуватися розробки логотипу та інших елементів, створюючих фірмовий стиль.

  • Логотип компанії. Під логотипом мають на увазі знак, що поєднує в собі найважливішу інформацію про бренд. Відрізняючись лаконічністю, він сприяє ідентифікації марки, її впізнаваності серед багатьох інших виробників.
  • Колірний код. Як правило, кожен бренд ототожнюється з певною колірною гамою, що сприяє більш повному його виразу та впізнаваності на візуальному рівні.
  • Фірмова графіка. Унікальна графіка, розроблена особливо бренду, сприяє ефективному просуванню фірмового стилю в широкому інформаційному просторі.
  • Професійна графіка є виразом філософії бренду, що розкриває його сутність.

Проблеми, які вирішуються за допомогою фірмового стилю.

Одним з найважливіших факторів, що безпосередньо впливають на створення індивідуального фірмового стилю, є його дизайн. Серед основних завдань, які вирішуються за допомогою дизайнерських розробок:

  • Диференціація бренду. У формі, максимально простий для сприйняття, дизайн стилю повинен доносити до споживачів унікальні особливості бренду, його переваги, що відрізняють марку від багатьох конкурентів. Досягти цієї мети можна лише за допомогою оригінального дизайну, що використовує різні прийоми для донесення інформації до споживача.
  • Ідентифікація бренду у конкретній сфері ринку серед безлічі конкуруючих фірм.
  • Створення іміджу, що позитивно сприймається потенційним споживачем, формування довіри до бренду. Для створення та підтримки позитивних асоціацій з цим брендом, дизайн стилю компанії повинен доносити до покупців основні цілі діяльності компанії, спрямовані на задоволення споживчого попиту.
  • Формування доданої вартості. Виконання цього пункту є логічним завершенням попередніх. Грамотна розробка стилю, що ефективно відображає базові цінності компанії, та формує її позитивний імідж, сприяє формуванню у Клієнта позитивного ставлення до продукції або послуг, що надаються компанією, та викликає бажання придбати продукт саме цієї марки, якою б не була його ціна.

Розробка фірмового іміджу. Проблеми та етапи їх вирішення.

Створення фірмового стилю, незалежно від особливостей конкретного бренду, передбачає поетапне вирішення основних проблем, серед яких:

  • Розробка основної концепції самого бренду і, як наслідок для його фірмового стилю. Професійно розроблена концепція бренду сприяє формуванню уявлень про особливості бренду, його переваги, цільового споживача продукції або послуг бренду та функціональні характеристики.
  • Створення логотипу. Логотип бренду є основною точкою для подальшого розвитку його фірмового стилю. На основі логотипу підбирається колірна палітра, обґрунтовуються шрифтові рішення, що сприяють кращому розкриттю позицій бренду.
  • Розробка графіки бренду, що сприяє формуванню його допоміжного середовища та просування бренду в інформаційному просторі.
  • Розвиток фірмового стилю та поширення його у споживчому середовищі. Етап передбачає створення дизайну, відповідного різним інформаційним носіям, як документаційним, і рекламним, і сприяє ефективному розвитку бренду надалі.